Logo
Polish BunnyTrack server Powered by "Skecz" v1.3.5 by VenoX

Log In




No account?
Sign up

Topic: [Propozycje] - Temat zbiorczy
01.12.2017 14:22
User

PoPijaku

Gender: Male
Replies: 3
Lista propozycji dot. serwera MH. Nie każda musi wejść w życie, ale każdą trzeba przedyskutować.


- Dodanie logo serwera
- Podział mapvote na 4 części (geniusz): Nw, Nw2, Nw3, mix(?)
- Zwiększenie prędkości regenerowania nabojów
- Z tabeli pod (F2) wywalić grafię dU
- Włączenie rekordów map
- Utworzenie własnej mapy startowej (propozycja - secret room z BT-ForMarek)
- Snajperka nwII jako broń startowa
- licznik śmierci powinien iść w górę, nie w dół, wtedy pasek będzie zapełniany jak w przypadku samobójstw
- Wywalenie map: duplikaty, crashujące serwer, ****owe, bez monsterów (każda kategoria do przedyskutowania osobno) - W trakcie realizacji
- Na prośbę Emila z mapy MH-Roebeta dodać na serwer skin Mayoko (tryb pilny)
- Zmiana nazwy serwera (brak propozycji - burza mózgów) - Odrzucone
- Moveto / CP // VenoX
- Flagi państwowe
- Sekcja "Ostatnie capy" również dla MH - Zrealizowano
- Zrównanie ilości otrzymywanych punktów za potwora z jego ilością hp (np. strzał zabierający 100hp daje nam 100 punktów) Zrealizowano
01.12.2017 17:48
Administrator

VenoX

Gender: Male
Replies: 41
1) Nazwę serwera mamy zrobioną na wzór pozostałych serwerów - nie tylko do BunnyTrack, ale też pozostałych z tej strony:

http://ut.gameclan.pl/

2) Nie umiem zrobić dobrego logo, dlatego by była potrzebna pomoc w jego stworzeniu. Tylko gdzie miałoby zastosowanie logo do MH, czy masz może na myśli ogólne logo, w tym także do BT?

3) MapVote trzeba będzie podzielić, bo jedni wolą grać na NW2, a inni na NW3, ale pomysł z jednoczesnym działaniem wszystkich broni w sumie nie jest zły, bo każdy będzie mógł grać broniami, które preferuje.

4) To akurat trzeba by podnieść

5) Weryfikowałem wszystkie mapy przy pomocy checksumów, więc każda mapa jest inna, tyle że nawet mała zmiana np. poprawa nazwy autora z Plajer na Player powoduje, że takie mapy są od siebie różne. To już musiałaby sprawdzić osoba, która zna wszystkie mapy i wybrać jedną wersję mapy, z reguły najlepiej najnowszą / oficjalną. Czasami zdarza się, że dwie podobne mapy występują pod różnymi nazwami, dlatego musiałaby to sprawdzić osoba znająca większość map MH

6) Nie poznałem jeszcze wszystkich możliwości konfiguracyjnych - przypuszczam, że taka rzecz pewnie jest do ustawienia. Może i to będzie dobre, bo przy mniejszej liczbie mutator raczej oblicza wynik ze średniej, więc może zaniżać / podwyższać. Najlepiej ustawić taki, jaki występuje na innych serwerach, by było porównanie do wyników pomiędzy innymi serwerami.

7) j/w - nie poznałem jeszcze wszystkich możliwości konfiguracyjnych

8) To na pewno trzeba zrobić, wraz z informacją podobną z serwera BT, jak np. uruchomić MapVote.

9) Nie zauważyłem, że ich nie ma. Spróbuję je dodać, gdy będę konfigurować serwer

10) Na ten moment nie dam rady tego zrobić - za małe doświadczenie mam z tym trybem, nie wiem, co powinienem tam umieścić oraz nie wiem, jak zaprojektować odpowiedni mutator pod taką sekcję i do tego trybu gry. Trzeba by zrobić "burzę mózgów" i wspólnie zaprojektować, jakby ta sekcja miała wyglądać. Dopiero po tym można spróbować napisać odpowiedni mutator
10.12.2018 22:36
User

T-800

Gender: Male
Replies: 1
Udało mi się nareszcie znaleźć czas na listę kilku z moich propozycji reformacji serwera:

1. Balans: Regeneracja zdrowia do pewnej granicy, np. (25% lub 50% zdrowia maksymalnego). Zwiększy to nieco poziom trudności i uczyni apteczki użytecznymi, będzie też lekko karać za bezmyślne posunięcia. Na innych serwerach MH na których grałem ta opcja bardzo dobrze się to spisywała.
1.1) Przydałoby się lekkie zbuffowanie/znerfienie niektórych broni, dzięki byłyby bardziej zbalansowane. (Jeśli modyfikacja parametrów broni jest wykonalna to mogę podać bardziej konkretne sugestie).
1.2) Można też ograniczyć regenerację amunicji do niektórych broni (np. tych pod klawiszami 7-0, które wyraźnie odstają od reszty swoją siłą rażenia). Będzie to wymagać nieco bardziej taktycznego podejścia aniżeni zwykłego spamowania pociskami.

2. RNG: Wyłączenie automatycznych losowych buffów (redeemer, allweapons, UDamage), można je zastąpić komendą (z pewnym downtime'em od czasu jej użycia). Dzięki temu gracz będzie mógł samemu dostosować styl rozgrywki i poziom trudności w zależności od swoich preferencji i mapy (tj może raz na x minut użyć komendy !buff gdzie jeden z tych buffów jest losowo aktywowany, albo konkretny: np. !allweapons, jeśli gracz chce zacząć ze wszystkimi broniami, a jeśli woli on zaczynać z jedną bronią i zdobywać kolejne w miarę postępu mapy to nic takiego mu się nie wylosuje).
2.1) Dobrze byłoby też wyłączyć (ewentualnie zostawić tą opcje pod jakąś komendą) losowanie broni na start.
2.2) Wszystkie komendy mogą być gdzieś przystępnie napisane i wyświetlą się albo przy wbiciu na serwer albo przy komendzie !help.

Na razie zamieszczam tylko te pomysły, które wydają się najprzydatniejsze. W punktach zamieściłem najistotniejsze zmiany, a w podpunktach ich dodatkowe usprawnienie/rozwinięcie.
11.12.2018 15:11
Administrator

VenoX

Gender: Male
Replies: 41
Zmiany jak najbardziej trzeba i warto wprowadzić, tylko na przeszkodzie stoją możliwości i umiejętności. Rzeczy takie jak komendy nie jest trudno zrobić, gorzej z modyfikacją wbudowanych elementów np. broni. Odnośnie konkretnych punktów:

1) Obecnie HP regeneruje się do pewnego, stałego poziomu i poza ustaleniem poziomu maksymalnego HP i regeneracją na sekundę nie ma dodatkowych opcji. W tym wypadku trzeba by napisać własne rozwiązanie - ten element wydaje się do zrobienia. Tutaj przydałoby się ustalić poziomy maksymalnej ilości HP oraz granicę regeneracji. 25% wydaje się zbyt mało, jeśli ustawić maksymalne HP na dużym poziomie. 50% wydaje się bardziej uniwersalne. Trzeba też zauważyć, że jedne mapy są łatwe, a inne trudne, projektowane do grania z innym zestawem broni np. Nali Weapons 3 i tam też potrzebna jest większa ilość HP.
1.1) W grze wszystko można zmodyfikować, problem stanowi jedynie złożoność modyfikacji i umiejętności w przeróbkach. Jest to jedna z rzeczy, którą, przynajmniej mnie, trudniej wykonać. Rzecz do wykonania raczej na samym końcu, gdy inne byłyby gotowe.
1.2) W tym aspekcie daję takie 50% szansy na to, że można zrobić. Przy każdym z pomysłów obmyślam, jak można przełożyć dany pomysł na kod i tutaj nie całkiem mam na ten pomysł rozwiązanie. Pomysł również super, bo bronie mają różne ilości amunicji i siłę.

2) Wyłączyć można z poziomu ustawień bez problemu. Zaprogramowanie pod komendę również nie stanowi problemu. Dodam tutaj swoje rozszerzenie pomysłu - ustawić losowy buff pod komendę, która można uruchomić co np. 10 minut, a buff "na żądanie" w dłuższym czasie, np. co 20 minut.
2.1) Wymaga to modyfikacji w mutatorze od broni. Być może da się zrobić "nakładkę" na to i spowodować, że nawet nie będzie trzeba modyfikować mutatora na broń.
2.2) Nie ma problemu, można zrobić wyjaśnienie na żądanie po wpisaniu na chacie np. !help

Dzięki za rozpisanie propozycji. Nie mam do nich zastrzeżeń, przydałoby poznać też zdanie innych osób.